Voffar hit och voffar dit

Alla hundarna kom idag ändå, fastän Wittra skulle vara ledig egentligen..
Igår var hon kvar ända till 8 halv 9.
Inte för att det är jobbigt på något sätt, för hon är en riktigt mysig vovve, det var mer ett konstaterande :)
Så, det blir en promenad snart i orkanen som är utanför!
Bara inte hundarna lättar från backen :/
Det har blåst heela natten och heela morgonen och det verkar inte som att det tänker sluta heller!

Imorgon är det tandläkartid 8.45 och det känns faktiskt riktigt bra att gå dit!
Jag ska be henne laga en tand som det ilar så förbannat i och då ska det äntligen gå att borsta tänderna som det är tänkt att man ska göra!
Undrar om hon tänker laga fler än 1 tand imorgon?!?
Det enda som oroar mig just nu är pengarna och att det kommer att bli så otroligt dyrt för min mun.
Men, det är ändå bättre det, än att det ska gå så långt att det blir rotfyllning eller någonting annat obehagligt!
Jag önskar bara att det var idag jag skulle dit och inte imorgon, för liite nerver är det allt :)



Min älskade lilla Nona var mycket bättre på promenaden igår och det enda hon blev stressad över var trafiken.
Men, det känns i alla fall liite bättre med henne :)

Nu ska jag ta och göra en macka och ge Wittra lite mat..

/ Suzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0