Stulet av Kissie

Jag kan ju aldrig låta blir när jag hittar såna här listor och jaa, jag stal den av Kissie :p

Brukar kolla hennes blogg då jag har tråkigt ;)


Namn: Suzanne Lindberg

Ålder: 28

Längd: 1.71

Sko-storlek: 37

Född: I Sundsvall

Bor: I Farsta

Gör just nu: Svarar på frågor, lyssnar på tv:n i bakgrunden och funderar på att gå och duscha


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Trevlig, Säger vad jag tycker, Gör alltid det bästa jag kan

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Trött, Tråkig, Naiv


 

Vad är du rädd för: Att bli lämnad

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att ingen längre kan trampa på mig

Det roligaste jobbet du haft/har: Carema (förutom personalen)

Har du körkort och egen bil: Näe, liftar ;)

När tod du ditt körkort: Inte tagit ännu

När grät du senast: I måndags tror jag det var

När skrattade du senast: I telefon med Tintin

Vem åkte du bil med sist: Thomas

Vem åt du mat med sist: Thomas

Vem sov du hos sist: Ojj, Mathilda måste det ha varit

Vem sov hos dig sist: Tintin

Vad var du rädd för när du var liten: Masker

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Författare, Kallskänka (smila)

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Ojj, det är ett par gånger.. Typ 6-8-10

Värsta smärtan du råkat ut för: När jag gjorde illa stortån :(

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: När jag kom hem med min älskade Nova

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: När en gammal pojkvän var otrogen, Många incidenter med familjen

Har du någonsin sportat: Friidrott, fotboll

Någon du ser upp till: Min mamma

Vad finns alltid i din handväska: Nycklar, telefon, lypsyl, halstabletter, passet, korthållaren, tuggummin

 


Har du varit utomlands någon gång: Några gånger, men bara 1 gång som jag flygit

Vilken plats var finast: Spanien

Största stad/städer du varit i: Haha, Sthlm tror jag :p


Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nikotin och alkohol

Rökt: Yes

Snusat: Ja

Druckit: Oja

Har du piercing eller tatuering: Piercing i Näsan, öronen, naveln och läppen. 3 tatueringar (more to come)

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Han ska vara ärlig, ha lätt till skratt, vara lite retfull.. Utseendet spelar inte så stor roll, men har alltid dragits till killar som ser lite "farliga" ut. Gillar inte "Brad Pitt" looken..

Finaste komplimang du fått: Att jag är riktigt vacker

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Jadå, många gånger

Har du någonsin fejkat en orgasm: Det har jag säkert

Hur många sex-partners har du haft: Det svarar jag faktiskt inte på ;)

 


 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Landet

Hamburgare eller pizza: Pizza

Kött eller fisk: Beror på

Hund eller katt: Hundar & katter :)

Aftonbladet eller expressen: Aftonbladet

McDonalds eller MAX: McDonalds

Vin eller Öl: Vin

Charter- eller skidsemester: Charter

Sverige eller Utlandet: Beror som på.. semester utomlands, bo i Sverige

Sport eller nyheter: Nyheter

Hockey eller fotboll: Hockey

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Spelar inte någon roll

Sommar eller vinter: Sommar

Vår eller höst: Höst

Flyg eller tåg: Flyg

Bil eller buss: Bil

Sådär, då var den listan avklarad :p

/ Suzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0