Oooooont :(

Var hos tandläkaren kvart i nio imorse och det gjorde sååå ont! :(
Bedövningen tog inte riktigt som den skulle idag, tror jag.
Så när dom började borra så ilade det i hela tandraden.
Hon lagade 2 gaddar på mig idag och det var tydligen stora hål i bägge två, men den ilande tanden är i alla fall lagad nu och jag hoppas att det kommer att gå att borsta den utan att den gör ont numera.
Har ju gått med ilningar i den i flera år.
I alla fall så gjorde hon som förra gången ett mycket bra jobb, hon har en lugnande inverkan och hon pratar nästan hela tiden med en, så det kändes bra på det sättet.
När hon var klar så skulle jag sätta mig upp, men var så himla yr, så jag var tvungen att sitta kvar i stolen.
När hon borrade den innersta tanden så blev jag yr i skallen, vet inte varför, men det satt i ett bra tag.
Just nu har jag jääätte ont och bedövningen håller på att släppa :(
Ska ta en voltaren tablett och hoppas på att det blir bättre.
Magen är typ jätte hungrig, men jag vill inte ha någonting :(
Nääe, idag var det inte alls roligt att vara hos tandis.
Nästa tid är i slutet på mars, då ska hon laga någon tand på överkäken också.
Har i alla fall nu inga hål i underkäken :)

/ Suzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0