KLAAAAR

Det var faktiskt precis såsom jag skrev igår.. :)
Det gick jätte bra och det enda som egentligen var otäckt var sprutorn, när det lät..
Men annars så var det ingenting märkvärdigt.
Tandläkaren var sååå himla underbar också och hon visade verkligen att det var okej att vara så rädd som jag var :p
Det jobbiga är att jag inte bara hade 1 hål och inte 2, utan minst 3 (!!) + att jag måste borra upp 2 lagningar av AMALGAM som dom där jävla danskarna satte in!!
Hon visade också att det var hål under amalgamet, vilket hon tyckte var jätte dåligt gjort!
Nu har jag ytterligare en anledning att aldrig mer åka till Danmark! *skratt*
I alla fall så ska jag tillbaka på fredag för en undersökning + ett lagande av ett hål, så nu är det pengar som bara flyger iväg!
Idag kostade det 1120:- och på fredag kommer det att kosta 1700:- minst! *suck*
Det som är bra är att jag kan ta det på faktura, så att jag kan betala inom 30 dagar, så jag får typ betala 1000:- nu och 700:- nästa månad.
Hon berättade också och visade röntgenbilden att om jag hade väntat liite till så hade jag antingen blivit tvungen att dra tanden eller rotfylla den, eftersom det var så himla nära nerven..
Huvva!!
Jag hade väl tur i oturen måste jag väl säga..

Handlade riktigt billig mat idag i alla fall.. Gick på 100:- inklusive pepsi och tuggummin, så det kändes bra i alla fall.
Har just nu ingen känsel i halva hakan, halva tungan och halva kinden och det känns jätte konstigt. :)

Nu ska jag ta och gå ut med voffarna som har väntat jätte länge på mig

/ jätte super duper glada Suzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0