Jävla underbar dag

Har så ont i tanden som jag lagade för 2 veckor sedan så jag tror jag avlider!!
Ringde till folktandvården och fick vänta tills mina pengar på telefonen tog slut..
Skickade ett mail från deras sida som jag HOPPAS att dom ser FORT!
Jag är så jävla less på att få värk så fort jag äter eller dricker så jag tror jag spyr!!
Har ju levt ett bra tag på värktabletter i hopp om att man kan ha ont i 2 veckor, men nu står jag inte ut längre..
Skulle ta en värktablett med ett glas pepsi max och vad händer - JO, jag tappar glaset som går i många bitar - Colan ligger över hela golvet och Frasse kommer nyfiket fram och ska kolla vad som hände!
HERREGUD!!
Vad är det för fel på mitt humör just nu ??
Jag vill bara typ gå och lägga mig och kliva upp till påsk (kanske)
USCH!

/ Suzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0