Inte som jag förväntat mig

På fredagen var jag ju till tandläkaren och borrade 2 hål.
På kvällen hade jag riktigt ont och fick ta 6 alvedon under kvällen.

På lördag vaknade jag av att det gjorde så ont så dagen började med 2 alvedon och en macka som tog en halvtimma att få i sig (typ!!)
Sedan åkte vi till Helen och Magnus för mello-kväll och blev bjudna på världens godaste mat!
Det var Taccochips, ostsås, ryggbiff, rödlök, svarta bönor och gräslök!
Jag var osäker på vad jag skulle tycka om maten, men den var heelt gudomlig!
MEN.. Jag kunde äta lite grann och sedan började det göra ont i munnen igen..
Drack en jäkla massa vin för att BEDÖVA smärtan, men det hjälkpte inte ett skit.
Var tvungen att ta 2 alvedon till, som inte heller hjälpte! *suck*
Kvällen blev förutom munnen, jätte bra dock. Vi såg på melodifestivalen och åt chips, drack vin och myste!
Lördag kväll avslutades med 2 alvedon till.

Söndagen kom och det kändes bättre i munnen. Kunde få i mig 2 mackor, MEN jag tuggade på den sidan som är öm så jag blev både rädd och arg och det gjorde så himla ont!
4 alvedon under dagen!

Idag har jag hittills inte alls ont, så jag HOPPAS verkligen att det har gått om sig nu.
Det enda som jag märkt hittills som är positivt med att laga de här tänderna, är att jag för första gången på så många år, kan borsta utan att det ilar!! :)
Så det är jag otroligt glad för!

Wittras matte ringde imorse och sa att hon inte kommer idag och förmodligen inte imorgon heller..
Känns lite tomt nu när man ändå är van att ha 3 hundar här hemma.
Senare idag ska jag träffa Majja, som är i Farsta och tränar!
Vi skulle egentligen ha setts igår, men det gjorde ont när jag åt, drack, pratade och bara var, så jag kände inte att det var så aktuellt faktiskt :/
Men det är som sagt bättre hittills, så jag hoppas att det håller sig så, så att vi kan träffas och fika lite! Dock ingenting med mycket socker i för min del.
Jag testade att äta en liten chockladbit i helgen, men det var rena döden, så det hoppar jag över!
Håller mig till popcorn ;)

Nu ska jag ta och ge voffarna mat och sedan gå och handla.
Måste köpa sköljmedel för jag har tvättid klockan 11.

/ Suzz

Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

näe inte socker men fett ;)

2012-03-12 @ 18:02:52
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0