Glad, men ändå inte

Huga! Jag bokade en tandläkartid på måndag (nästa vecka) klockan halv 9, men sedan kom jag på att jag skulle gå in på nätet igen och kolla om det inte fanns någon annan tid, eller så..
Då visar det sig att någon hade avbokat en tid imorgon kvart över 9, så jag tog den!!
Kommer kännas riktigt skönt att få det gjort och slipper då oroa ihjäl mig mer.
Men kvällen ikväll kommer att se ut såhär:

* Ha riktigt ont i magen och inte kunna tänka på något annat än morgondagen
* Sitta och spela Swtor på datorn men inte kunna tänka på annat än morgondagen
* Gå och kolla på Big Brother
* Lägga mig i sängen och inte kunna somna alls

Morgondagen ser ut såhär:

* Kliva upp vid 7 för att hämta hundarna
* Skakandes gå ner och hämta hundarna och inte kunna tänka på annat än tandläkaren
* Försöka klämma i mig frukost och sedan borsta tänderna
* Bosätta mig på toaletten, fortsätta skaka och ha riktigt ont i magen
* Klockan 5 över 9 börja gå ner mot tandläkaren och fortsätta att skaka
* 15 över 9 ligger jag i tandläkarstolen förmodligen utan känsel i käken
* Gå hem och undra varför jag var så himla rädd och hade sådan ångest

Tänk att man VET om det, men ändå är det så besvärligt och jobbigt! *skratt*
Måste faktiskt le åt mig själv med tanke på hur tankarna är och hur jag beter mig idag..
Tycker att ALLA har kollat konstigt på mig eftersom jag är så förbenat orolig, men det är ju såklart bara inbillning!

Köpte en ny parfym idag förresten :)



Luktade verkligen hur gott som helst, bara för 40:-
Dryg är den också, så den rekomenderas starkt om man nu gillar vaniljdoft!
Jag trodde faktiskt inte att jag gjorde det, förrän idag när jag egentligen skulle köpa min vanliga parfym.
Men denna var mycket mycket godare i doften :)

Köpte också ett tvillingkoppel till Frasse och Wittra som jag glatt skulle inviga nyss när jag gick ut, MEN..
Då jag kommer ut så börjar dom testköra krigslarmet så Nova STÅR i kopplet, jag hänger åt andra hållet för att hålla emot. Nova börjar SKRIKA, TJUTA och bete sig helt hysteriskt och smittar av det på Wittra.
Wittra och Frasse satt ju ihop i tvillingkopplet och eftersom Wittra blev helnojjig så åkte Frasse fram och tillbaka, Nova stod fortfarande på 2 ben och ville bara in in in..
Jag gav upp!
Hopplös hund har jag, men jag älskar henne lika mycket för det!
Tvillingkopplet fick en mycket "trevlig" början, men det fungerade i alla fall som det skulle *skratt*
Får inviga det lite bättre imorgon!

Köpte också en massa rengöringsmedel idag så imorgon, medan jag inte har någon känsel i munnen så ska jag totalstäda både köket och toaletten igen :)
Kommer i alla fall inte att gå ut på ett par timmar imorgon.
Ni vet, när man är bedövad och det känns som att man dreglar hela tiden, DET kommer jag att känna många gånger imorgon *s*

Nu ska jag ta och ringa Tintin och fortsätta fundera över morgondagen :p

/ Suzz

Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

inte ringa mig :(

2012-03-06 @ 22:03:33
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Suzz

Majja: Vad menar du ?? :/ Skulle jag ringa dig gumman ?

2012-03-07 @ 08:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0