Få ihop allting

Jag har vaknat typ 100 gånger inatt av diverse saker, men halv 7 sms:ade Wittras matte att Wittra skulle komma idag ändå, så jag vet inte riktigt hur jag ska få ihop det här..
I alla fall så har vi en jäkla massa SNÖ i luften idag, inte alls speciellt roligt!
Sitter nu och väntar på att klockan ska bli 9 så jag kan gå ner och handla lunch till mig själv, men det känns inte sådär jätte pepp att gå ut kan jag säga..
Börjar bli förkyld eller nåt också! Vette tusan om det är förkylning eller allergi egentligen, men jag har typ en STOR näsa känns det som.
Nyser som en liten gnu och känner mig halvt fördärvad!
Usch!
Men dom säger ju att pollen har kommit till Sthlm (även om det är svårt att tro när man tittar ut), men det är klart, vi har fått blommor och grejer så det kanske finns en del pollen ändå!

Nu ska jag vänta på att Majja hör av sig.

/ Suzz

Kommentarer
Postat av: Maria

And there i was

2012-03-19 @ 17:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0