En mycket bra dag!

Har varit ute med Nova och Frasse på 3 promenader idag, varav en när dom fick springa och härja i skogen :)
Det är nu två trötta hundar som ligger ner och bara chillar!
Jag själv är rätt trött, men så snart Frasse åker hem så ska jag dra ner mig till konsum för att köpa en liten överraskning till Thomas och en halstablettspåse till mig själv :)

Jag ogillar faktiskt när man säger att man ska komma en viss tid, men så dyker man inte upp och skriver eller ringer inte heller. Det kan jag bli lite smått irriterad på..
Men i alla fall så ska jag bara lägga det åt sidan och vara glad över det mycket vackra och sköna vädret ute! ;)

Majja skrev precis och frågade om jag ville ta en promenad tillsammans med henne..
Så typiskt att jag har varit ute på 3 långa redan och känner nu till och med att jag har ont i benen! *skratt*
Men jag hoppas att hon vill hänga på, på prommis på måndag..
Vad många "på" det vart i den meningen :p

Nu ska jag ta och avvakta tills Frasse kommer hem, sedan ska jag gå ner och handla det dära som jag tänkte..

/ Suzz

Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

kan ta massor me prommisar på måndag ;) gärna långa

2012-03-24 @ 11:48:48
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0