Arbetsintervju

Imorgon klockan 14 ska jag till Hagsätra på arbetsintervju på ett av jobben jag sökte igår! :)
Kommer bli riktigt roligt och jag hoppas verkligen att jag får det!
Är det inte min tur nu? *skratt*
I alla fall så känns det spännande och jag tror verkligen att jag kan lyckas med att jobba hemifrån!
Det handlar bara om att ta sig för och verkligen kämpa, så kan det bli lite pengar också!

Igår var jag ner och köpte en ny piercing till min läpp och jag har ju inte haft en sån "riktig" inne på flera flera månader. Snacka om att det blev till att trycka utav bara sjutton.
När den kom igenom så kände jag hur läppen började svullna och just i detta nuet så känns det precis som att jag är nypiercad! Ont gör det verkligen..

Någonting annat som gör riktigt ont är tanden som jag lagade för snart 1 vecka sedan :(
Det har visserligen blivit bättre, men så fort jag tuggar, äter eller dricker någonting så börjar det göra ont som fan igen! Jag tror faktiskt att hon har lagat fel, eftersom jag får in en nageldel mellan lagningen och tanden också.
Så om det inte är bättre på måndag så måste jag väl ringa dit och höra.
Känns sjukt jobbigt eftersom att lagningen i sig var så jobbig att genomgå, men orkar faktiskt inte gå och ha ont mera heller!

Frasse kom vid 8 imorse, så vi ska ut och gå alldeles snart!
Nova är så nöjd när han kommer och hon har till och med börjat pussa på honom! :)
Så gulliga tillsammans ;)

Ska kolla kontot nu och sedan bär det iväg på promenad!

/ Suzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0