Arbeta hemifrån

Har i alla fall sökt 3 såna arbeten idag, för att kunna "rädda" ekonomin, Frasse och hans matte!
Jag tog upp med henne igår att det inte kommer att fungera med mina tandläkarbesök, plugg och alla utgifter som blir, så att det kan hända att jag måste "säga upp" Frasse..
Hon blev faktiskt förtvivlad och visste inte riktigt vilket ben hon skulle stå på, men hon sa att hon ändå förstod att jag behövde ett arbete..
Jag kom då på idén igår att börja ta itu med jobbsökande på riktigt och då med att kunna jobba hemifrån eftersom då skulle det mesta lösa sig.
Frasse skulle kunna vara kvar, jag skulle börja tjäna pengar och Thomas och jag skulle kunna starta vårt gemensamma liv och inte bara sitta hemma och vända på kronorna.
Okej, nu är det inte riktigt så farligt, men jag vill ju faktiskt kunna köpa min pepsi max själv :p

I alla fall så gick jag med i ett företag som heter Tweaky och har redan fått göra ett testuppdrag hos dem, vilket gick bra. Nu inväntar jag bara svar på hur det gick för att se om jag kommer få flera uppdrag.
Ett uppdrag tar cirka 20-25 minuter och man tjänar 100:- - 30:- efter skatt, så 70:- per uppdrag.
Det är ju i alla fall 140:-/timmen.
Sedan har jag ju daymaker, som Tintin tipsade om + att jag som sagt har sökt 3 andra jobb.
Hoppas verkligen att jag får höra någonting av någon av dem!
2 av jobben hade fast+rörlig lön och det tredje hade bara rörlig.
Ingenting som är egentligen säkert såklart, så jag hoppas på något av de jobben med fast lön!

Nu ska jag ta och leta vidare i jobbansökningar och hoppas att jag hittar någonting mer! :)
En bra dag, med nya möjligheter i alla fall.

Å visst ja .. TANDEN värker fortfarande :/

/ Suzanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0