2 jävlar

Mår psykiskt dåligt som fan just nu ..
Det började som en helt vanlig dag, men slutar i katastrof för mig !!
Upptäckte ett ganska stort hål i en tand på förmiddagen och nu har jag upptäckt ett till!!
Inte nog med att jag måste gå och betala massa tusenlappar (som skulle gå till min kurs), utan jag är så jävulskt rädd för att gå till tandläkaren :(
Känns inte roligt över huvudtaget och det känns jävligt pressande just nu..
Hålet i den ena tanden gör inte ont alls, utan man känner "bara" det med tungan och det syns.
Det andra hålet har gjort ont ett tag, men mest bara när jag borstar tänderna, men idag började det ila när jag tuggar tuggummi till och med :(
Näe fy fan så less jag är!!

/ Suzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0